piątek, 13 sierpnia 2010

Trochę opowiem, trochę pokażę


Na samym początku jak zaczęłam pisać tego bloga myślałam, że będę miała czas spisywać wszystko to, co wydarzyło się w danym dniu. Marzyłam, aby pokazywać Wam krok po kroku, jak powstają moje mebelki. Niestety, tak się nie stało. Mam stanowczo za mało czasu. Gdy wracam z pracowni, to dosłownie padam z nóg( choć nogami nie pracuję) za to strasznie mnie bolą ręce. Ostatnio zdarzyło mi się zasnąć na fotelu w opakowaniu:)) do rana...Nie myślcie sobie,że piszę to, aby ktoś mi współczuł, nie, nie!!! Ja tylko chcę się usprawiedliwić dlaczego nie jestem aktywna na blogu.

Szafeczka nocna


Druga szafeczka nocna- większa
Szafa standardowa
Szafa wysoka 250 cm
Piękna komoda -antyk

Zestaw 3 komódek

Kredens kuchenny


Krzesło


cdn:))))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...